Режим роботи: 24/7

Головна

Facebook, YouTube, Gmail, Pandora та картки – в цих додатках власники смартфонів проводять більшу частину часу, коли перебувають в мережі. Загалом, середньостатистичний користувач використовує в середньому 24 додатки на місяць, згідно з даними компанії Forrester Research, яка провела опитування серед користувачів смартфонів у Великобританії та США.

Згідно з даними інтернет-джерела Marketing Land, що ґрунтуються на поведінці користувачів і наданих звітах, Facebook та Google привертають найбільшу увагу мобільних користувачів. Хоча деякий час Facebook лідирував, врешті-решт Google випередив його завдяки великій кількості додатків, які належать компанії.

Дані аналітичної компанії ComScore підтверджують, що увага мас зосереджена лише на кількох найкращих додатках. Графік, представлений нижче, не враховує часу, витраченого мобільними користувачами на ці програми.

Доходи від мобільної реклами також зосереджені в руках відносно невеликої кількості компаній-власників мобільних додатків, про що свідчать дані аналітичної компанії eMarketer.

Висновки дослідження компанії Forrester є досить драматичними для маркетологів і компаній, які намагаються виграти гонку за споживачів. Вони також частково пояснюють, чому Facebook заробляє так багато на додатках і чому велика частка його доходу від реклами (69%) надходить саме з мобільного інтернету.

Рекомендації очевидні: інтернет-маркетологам слід розміщувати оголошення в додатках, які споживачі використовують найбільше. Але цим спеціалістам варто зосередитися на тому, щоб додатки їхніх компаній були дійсно корисними та цікавими для користувачів.

Люди по всьому світу тепер проводять більше часу в мобільних додатках, ніж перед телевізором або персональним комп’ютером, але не всі маркетологи це усвідомили і змогли повноцінно адаптуватися.